Klantopdrachten door ons uitgevoerd


Hieronder geven wij de inhoud weer van enkele door ons uitgevoerde opdrachten:

-Control framework opzetten en implementeren
-Dashboard/scorecards rapportages opzetten
-Due diligence activiteiten vanuit control perspectief uitgevoerd
-Financiële integratie businessunits
-Herinrichting afdeling financiële administratie & control
-Implementatietrajecten begeleiden
-Inrichting Shared Service Center (SSC) - loket management informatie & Rapportage
-Management- en stuurinformatie bepalen, inrichten, rapporteren en analyseren
-Managementrapportage & proces optimaliseren e/o verbeteren
-Planning & Control cyclus opzetten e/o verbeteren
-Proces Kostprijs / transferpricing verbeteren
-Proces van beheer- en beheersing vanuit control perspectief optimaliseren e/o verbeteren
-Quick-scan bedrijfsvoering, proces van managementinformatie, e.d.
-Recovery management uitvoeren m.b.t. faillissement/ Pre-Pack traject
-Strategie en beleid opzetten en formaliseren
-Verbeteringstraject Managementinformatievoorziening- en verzorging
-Verbetertraject administratieve processen
-Verbetertraject inkomende facturenregistratie en verwerking

Vervulde PARTTIME functierollen:

Adviseur
Controller (Business, Concern, Corporate en FInancial)
Financieel directeur/ CFO
Hoofd Financiën & Administratie / HEAD
Kwartiermaker
Management consultant
Manager Control
Manager Finance & Control
Manager Financiële Administratie
Reporting specialist
Verandermanager